FANDOM

Fred weasley

Fred Weasley

Fred Weasley - brat bliźniak George'a Weasleya; właściciel sklepu z magicznymi przedmiotami na ulicy Pokątnej.

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Fred Weasley urodził się w rodzinie czarodziejów jako syn Molly i Arthura Weasley'ów. Jego bratem bliźniakiem był George. Przed nauką w Hogwarcie urodził się jego młodszy brat - Ronald Weasley i siostra Ginny Weasley. W wieku jedenastu lat rozpoczął naukę w Szkole Magii i Czarodziejstwa, Hogwart i został przydzielony do Gryffindoru.

Edukacja w HogwarcieEdytuj

W 1991 roku bliźniacy poznali Harry'ego Pottera i się z nim zaprzyjaźnili.

Pięć lat później uciekli z Hogwartu robiąc pokaz fajerwerków w Wielkiej Sali, aby rozwścieczyć Dolores Umbridge. Nie wrócili, aby kontynuować nauki. Założyli sklep z magicznymi gadżetami własnej produkcji, który nazwali Magiczne dowcipy Weasley'ów. Bliźniacy walczyli w Pierwszej i Drugiej Bitwie o Hogwart przeciwko śmierciożercom. Podczas Drugiej Bitwy o Hogwart Fred został zabity broniąc Rona.

OpisEdytuj

Fred  wraz z bratem Georgem zawsze się wygłupiali i wkurzali nauczycieli. Na każdym kroku psocili. Lubili zakłucać spokój woźnemu Hogwartu - Argusowi Filchowi robiąc mu psikusy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki